tisdag 19 februari 2013

Livet kan ta snabba vändningar

Man tycker kanske att de är tjat och klyschigt, men man måste verkligen njuta och uppskatta det man har i livet just NU! Här och nu!
Min dag har varit jätte bra. Mycket glädje och skratt :)

Sen....

När jag satt i bilen påväg hem, fick jag ett samtal med ett sorgligt besked. Det fick mig att tänka!
Livet kan verkligen ta snabba vändningar. Man bör uppskatta allt man har miljoner gånger mer än vad man gör, varje dag.
Vi kände inte dig väl, men vi har träffat dig och du är en del av vår resa och minne. Vi va lite bekanta kan man väl säga.
Levnadsglad, snäll och alldeles för ung.
Det berör mig, jag tänker mycket på din fina flicka, skulle gärna vilja skicka henne en varm hälsning.
Ni finns i mina tankar <3

R.I.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar