onsdag 13 februari 2013

Aktivera mig

Jag vill hitta någon aktivitet, ett intresse jag kan utföra. Träning ligger mig varmt om hjärtat och kanske att utvecklas inom de, men iom min rygg (jävel) så känns det långt borta. Men jag borde ta tag i de!
Jag saknar att ha ett intresse, ha något att göra. Jag mår bäst när jag har mycket att göra, dehär med att ha så mycket tid som jag har nu, blir trist i längden. Dessutom blir man lat!
Innan har jag varit kreativ och hållt på med scrapbooking, men det gör jag nästan aldrig längre.
Jag vet inte varför.
En önskan är att jag hade mer taktkänsla, då hade jag kunnat dans kanske. De är något som lockat sedan barnsben, men jag vågade aldrig. Har en kompis som har tagit danslektioner och är ute och dansar.
Jag gillar djur, tycker om att rida. Kanske blir lite mer av det när det blir vår. När man är med djur, så känns de inte som det finns några krav, de är villkorslös kärlek, läkande för själen.
Försökte kolla upp vad studiefrämjandet har för kurser i vår, men de var något fel, så jag kunde inte få upp programmet. Kanske finns det någon kurs jag kunde gått.
Jag saknar att ha något att göra, förutom att jobba. Jag längtar efter att utvecklas, känna glädje och inspiration.

2 kommentarer:

  1. Jag tror du skulle bli en bra fotograf!! Kolla upp om Studiefrämjandet har kurs i de! Dom brukar erbjuda det.!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Vem du nu är som kommenterat :)

    SvaraRadera