onsdag 20 februari 2013

Jag glömde visst

I måndags körde jag till jobbet, då jag hade en läkartid på eftermiddagen. De blev inget besök hos läkaren & G behövde inte bilen. Alltså hade jag bilen på jobb!
När dagen va slut, bjöd jag Danne på pannkakor. Jag blev blöt när jag gick och handla i snö blandat regn.
Pannkakorna blev goda :)
Strax efter kl: 22 prata jag med G i telefon och han undra om de snöa här. Nja, de va snö blandat när jag gick hem, svarar jag.
G: gick hem? Var är bilen?
Hmm, just de var är den!? Jag blev osäker på om jag kört eller gått hem, så jag fick gå ut på balkongen och kolla ifall bilen stod på parkeringen...
Nix, de gjorde den inte, jag hade glömt bilen på jobbet!
Hur förvirrad kan man va!? Glömma bilen!
Jag blev lite rädd för mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar