lördag 9 februari 2013

Dela med sig

Jag har inte alltid lust att dela med mig av vissa saker... Men samtidigt har man inte alltid ensamrätt på allt...
Jag känner lite skuld när den där känslan infinner sig i kroppen. Jag vill inte vara elak, så istället tar jag ett steg tillbaka..
Men ändå händer det att jag blir irriterad, mestadels inombords och det tar energi från mig.
Hur fan får man det att sluta, antar att de bara är att acceptera. Men jag tycker att man har rätt att välja om man själv vill eller inte vill vara mer eller mindre engagerad och intresserad i vissa...
Ibland har jag ingen lust och inget intresse av det! Oftast inte.. De är inget illa menat, men jag har inget behov av det.. Det får man väl acceptera lika mycket som jag sak acceptera!?
Å nej, jag tänker fan inte be om ursäkt, för att jag tycker så! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar