tisdag 12 februari 2013

2013

Vår resa gjorde oss verkligen gott! Jag mår som allra bäst när jag är på resande fot, helst i värmen :)
Jag njuter fortfarande av vår resa, men jag känner oxå ett lugn och vardagen behaglig, för att vi för första gången har en plan, woho!! Som vi dessutom är överens om, det känns så jäkla bra!
Vi har en plan, men den passar för olika händelser, om jag säger så. Hur det blir får tiden utvisa, men något ska hända 2013. Jag gillar att ha mål att se fram emot, jag tycker det är kul och allt blir mycket lättare då. Fan ta G om han ändrar vår plan ;)
Men det tror jag iof inte, för vi är överens och taggade. Men som sagt tiden får utvisa hur den blir. Under tiden ska jag njuta och hoppas det lugn jag känner nu kommer hålla i sig. För en gångs skull känner jag mig lugn, minns inte när jag gjorde det sist! :)
Here we come 2013! Våga inte förstöra för oss!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar