måndag 19 november 2012

Måndag....

Slut i rutan idag! Fy för va seg jag har varit. Va trött imorse & förstår fortfarande inte varför man inte alltid kan göra roliga saker..
Trots att jag bara ville lägga mig på soffan & äta massa onyttigt, cyklade jag iväg till gymet.
Är inte nöjd med min form för tillfället..
När jag sen va klar för att ta kväll & slappa lite i soffan, skulle G gå och sova.. Så är de när han jobbar sina "underbara" tider.. Känns lite konstigt att sitta ensam i soffan & att G ligger i sovrummet, brukar alltid vara tvärtom..
Lite som solsidan, med egentid. Haha!

Jag har tusen tankar som snurra runt i skallen, jag har inga bra svar & jag vet inte vad jag ska börja att ta tag i... SUCK.. jag blir oftast så trött när jag har så mycket i huvudet, men förhoppningsvis sover jag bort de & imorn tar jag tag i några av mina "måsten"

Glömde ju skriva om den vänliga gubben idag. Han som gjorde min dag. Tänk att de finns vänliga, trevliga själar i vår värld. Allt för sällan man möter på dessa människor.
När jag skulle hem från gymet & stod vid min cykel, så sa en man till mig:
-ska du cykla, så ta de väldigt försiktigt. (De va halt) sen prata vi lite.
Jag blev glad för att någon helt främmande brydde sig om mig & mitt välmående, om man kan säga så. Att han uppmana mig att vara rädd om mig, han hade sett en annan cyklist trilla på morgonen!
Tack farbrorn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar