söndag 11 november 2012

Är jag tillbaks för att stanna?

Hon sa till mig förra veckan att de var trist att jag slutat blogga... Sen har jag funderat på de & kanske ska jag göra ett nytt försök?
Alla mina gamla inlägg är raderade, känns sådär. För på ett vis så va de ju jag som skrivit det, men nu vill jag ha en "ny" blogg & inte med allt gammalt kvar.. Men som sagt, när jag börja radera så ångra jag mig lite, men man kan ju inte spara några inlägg, lika bra att ta bort allt.

Men kanske stannar jag här ett tag med min nya blogg..
vad ska man då skriva om? Troligtvis kommer den va ganska lik de som en gång var här. 
Jag skriver för att jag mår bra av det & när jag inte mår bra av det, då ska man inte fortsätta.
Vill någon läsa, är det kul, men syftet är framförallt att jag mår bra när jag får skiva av mig.

Så välkomna tillbaka, ni som vill & välkommen ni som aldrig varit här förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar