lördag 24 november 2012

Good fucking morning

Bra morgon, nja... De är alltid någon som ringer G på morgonen på helgen. Är de bara jag som liten fick lära mig att man inte får ringa innan klockan 10!??
De stör mig!! Jg vill att vi ska vakna av oss själva & prata med varandra. Kul att gå upp & inte säga godmorgon förrän om en timme!
Ja ja...
Jag kollade iallafall på skavlan, de är faktiskt ganska bra program. SHM va där igår, fan jag skulle gärna gå och lyssna på dom nu när dom spelar.. Sen kolla jag på ett gammalt program med Fredrik Ljungberg. Pappa tipsa mig om de för ett par veckor sen. Ljungberg, min idol! Såg han i Halmstad för ett par år sen, jag höll verkligen på att dö, haha!!
Han är inte riktigt lika snygg längre, men ser helt okej ut. Men måste säga att han är lite dryg att lyssna på.
Strax beger jag mig till gymet, stolt att jag hållt mig till min träningsplan denna veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar