torsdag 22 november 2012

Helgen

Fredags känslan börja inta sig redan på torsdag kvällen, tycker jag.
Ser fram emot helgen :)
Jag väljer att starta morgondagen med simning. De suger att gå upp så tidigt & det är kallt i vattnet. Men efter ett par längder blir man varm & när man är klar är de jävligt gött :) tyvärr blev bjudningen inställd imorgon, krya på er! Så antar att de blir en kväll med soffhäng. Jag är så otroligt trött, ligger faktiskt redan nerbäddad...
Känns som lördag kommer bli en mys dag. Ska på bio med Lina Fina :) spännande!!
På söndag blir de pannkaksfrull med en kär gammal vän & så ska jag passa min lilla prinsessa! :)
Älskar att passa henne, om någon helg ska hon sova hos mig! Jag är verkligen STOLT över att få vara hennes fadder <3
Jag ser fram emot helgen & hoppas den blir så bra som jag tänkt mig! De är väl egentligen inte bra att ha förväntningar, men men..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar