fredag 29 mars 2013

Långfredagen

En lång fredag, nja de vet jag inte...
Vakna i helt okej tid, efter en ännu dålig natt. Sovit kasst hela veckan :(
G låg lite sliten på soffan, men efter några timmar fixa vi oss & styrde bilen mot Ystad, Gynning X2!
Fin utställning, men jag förvänta mig nog mer & inte såg vi Carolina heller, men hennes mor syntes till! De blev inget köp, inget som jag kände att jag måste köpa. Men jag hoppas att jag någon gång kommer äga åtminstone en litografi från henne.
Danne övningskörde hem, de gick bra!
Nu ligger vi i soffan & degar framför let's dance, vill se Montesami :)
Väskan är packad & allt är klart för resan. Inatt blir jag hämtad för att åka till flygplatsen, sen ska vi flyga till värmen. En veckas semester, hoppas att de blir soligt, varmt & att hotellet är bra. Hotell & mat är nog det jag mest är skeptisk till!
Sluta inte läsa ifall jag inte bloggar, har troligtvis inte tillgång till internet. Nästa helg återkommer jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar