söndag 24 mars 2013

Helgen

Oj vad man hinner mycket när man stiger upp kring kl: 8.30
Helgen blir längre och jag hinner massor :) Igår blev det städning, inte så kul, men skönt att ha de gjort. Jag laga lunch, vilket händer väldigt sällan och kl 12.30 var jag redo att åka att hämta mitt "fadder" barn. Barnet jag är gudmor/fadder till. Vi spendera dagen ihop igår, hon är så underbar! Snällare unge får man leta efter. Dagen bjöd på massa mys och bus & jag njöt av varenda sekund <3

På kvällen kom en gammal vän hit, chill i soffan och massa tragg! En toppenlördag!
(förutom att bilen inte ville starta med mig, haha :)

Söndag, jag vakna även idag kl :8! Galet, men skönt! Jag starta dagen med ett träningspass. Tackar Josse för övningar och inspiration! Får vi ser hur länge jag står ut :)
Även idag har jag hunnit mer än jag brukar, de är en ny värd för mig ;)
Nu ska jag snart åka och fika med några vänner! Får se om kakan blev bra, risk finns för plattfall!

Nu låter jag sådär jäkla äckligt positiv och lycklig, men idag är jag glad :) Något som jag blev väldigt glad över var kommentaren på mitt tidigare inlägg, vad hände.
Där fick jag förklarat varför jag fått så mycket läsare häromdagen, så kul! Tack!

Dock lyckades jag inte få reda på hur min skatteåterbäring ser ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar