onsdag 27 mars 2013

Intensiva dagar

Oj vad dagarna gått snabbt!
Idag var jag & Carro på öppethus, på en utbildning. Har varit intresserad av den ett tag, så passa på att besöka den idag. Det va väldigt intressant & jag är fortfarande intresserad, så vi får se vad som händer! Vi hade för övrigt en jätte kul dag :) mysigt att bara ta ledigt en dag så ibland!
Mina dagar har nästan blivit som planerat, dock ställde jag in träffen i måndags, var helt slut & hade en del att göra.
Imorgon blir de middag ute & två kära återseende med vänner. De ser jag fram emot!
Väskan är packad, har för mycket som vanligt, men skit samma. Jag ska bara packa nesecärren, sen är jag redo att åka till varmare väder! (Hoppas vi att de blir)
Kommer troligtvis inte ha någon tillgång till internet, så då blir de semester här på bloggen oxå!

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar