måndag 31 december 2012

Nytt år

Ikväll ska vi fira slutet på det gångna året & början på de nya!
Nyår är min högtid, jag är ett nyårs fann!
Men de blir då aldrig som jag tänkt mig. När jag blir stor ska jag ha en stor nyårsfest i mitt hus.
Ikväll drar vi till våra vänner, med några andra vänner, tror de kan bli riktigt bra.
Dock känner jag mig seg som tusan just nu...
Imorgon kommer den hemska ångesten över mig, samma sak varje år. Ångesten över att de är ett nytt år & jag har fortfarande inte gjort något annat med mitt liv. Jag & alla omkring mig blir ett år äldre... Usch å fy!!
Men bara i några dagar varar den, förhoppningsvis, för sen drar jag till Thailand & då glömmer jag bor de tills jag kommer hem.
Jag är bäst på att lura mig själv!
2012 är ett sår i min själ, som sakta börjar läka, men förblir alltid ett ärr i mig.
Man brukar väl säga att man lämnar de gångna året bakom sig, jag önskar att alla min känslor också lämnades där så jag slapp känna de mer.
Men ikväll ska vi ha kul & njuta av god mat, dryck & bra vänner!
Gott nytt år allihop! Ha en fin kväll & ta de lugnt :)

1 kommentar:

  1. Under 2012 har du BLAND ANNAT blivit godmor åt en underbar liten tjej. Du har varit på en sjukt rolig fest hemma hos mig med dina käraste kollegor. En fest som spårade ut lite då tom Swen blev indragen i galenskaperna. Blidbevis finns :) .. Du har varit i Sthlm med G och haft en underbar weekend där med fina vänner. Du har varit i LA där du har lärt känna underbara människor, badat i Stilla Havet, tatuerat dig på LAink, träffat spunch Bob, festat i Hollywood och festat i Las Vegas. Du har blivit flera erfarenheter rikare. Du har blivit sårad men du har rest dig upp från marken varenda gång. Fall seven times but get up eight! Du har blivit starkare, säkrare och modigare. Du drömmer om mycket men du förverkligar många av dina drömmar också. Så sluta säg att du inte gjort något med ditt liv, du gör saker hela tiden!! År 2013 kan bara bli bättre. Du börjar året med en resa till Thailand!! Nya äventyr väntar under året, njut och ha kul. Även de små sakerna räknas! Styrkekramar från R. <3

    SvaraRadera