torsdag 13 december 2012

Julkort

Julkort i all ära!
Tycker om att få julkort, man får julkänsla. Jag tycker det är kul att man i dagens samhälle fortfarande skickar vanliga hederliga julkort.
Men... Varje år så säger jag att jag inte ska skicka några.. Började skicka egna när jag flytta hemifrån, för 4 år sedan. Jag har gjort mina egna, förutom förra året. Så i år hade jag het bestämt att det inte skulle skickas några, jo bara till våra morföräldrar två stycken, men inget mer.
Jag blev så glad när en kompis sa att dom inte skulle skicka några och kunde med gott samvete också strunta i det. Men... Sen när folk börjar fråga om min adress och när jag fåt julkort (har fått ett) så får jag ångest och dåligt samvete över att jag inte skickat något till dom som jag får ifrån.
Så nu i TRE!! dagar har jag hållt på att fixa mina tio kort som skall skickas. Idag blev jag äntligen klar!
Ska skicka dom ikväll. Så ni som får, njut av mina julkort, jag har lagt ner mycket tid och kärlek på dessa!! ;) Jag hoppas att jag skickar till "rätt" personer, så jag inte får av dom som jag inte skickat till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar