fredag 7 december 2012

Min (Klantiga;) vecka

Denna vecka hände de lite som jag inte riktigt tänkt mig..
Måndag va vanlig jobb dag, sen på kvällen åt vi hos I & M. En bra dag :) tisdag, brände jag mig som fan på tummen på jobb. Fick gå med kyla hela! Dagen.. Suck.. Sen fick jag fixa så att jag fick tag på bilen, syrran hade fått punka på sin.
Onsdag va de ganska lugnt & torsdag va en mysig dag! Sluta efter lunch, så jag bakade Gs favvo kaka, något får han ju ha på vår dag! På kvällen åt vid god mat & vi va tillsammans.
Efter jag bakat stack jag bort till mormor & fika :) igår va en bra dag!
Idag skulle jag simma, men hade visst stängt av alarmet.. Istället slog jag i tån, så jag antingen stukat den rejält eller brutit den... AJ!
mina fina kolleger ställde upp, hämta & lämna mig hos tandläkaren. Inte så lätt att gå i tofflor i detta vädret. Tack!!
Efter jobb har jag bara varit hemma & tagit de lugnt!
Imorn väntar mys med Nike, som ska sova över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar