söndag 2 december 2012

1:a advent

Wow, va mycket snö!!! I love it :) Är som ett barn på julafton idag, haha
Efter en lång dag igår, fixa jag mina advents ljusstakar och liiite pynt på kvällen. Kom inte i säng förrän 01.30, de känns idag. Två sena kvällar & två tidiga morgnar denna helgen... Ingen sovmorgon allas...
Men de va så mysigt attgå här ensam och fixa när snön föll ner, de blev ju en sån stämning :)
Idag när jag vakna så gick jag upp och kolla ut genom fönstret & då snöa det fortfarande! Mys!!

Igår va jag på ullared, fick med mig hem allt jag skulle ha & faktisk inga onödiga köp :)
Har börjat slå in lite julklappar, i år har jag inte så många att fixa, skönt.
Idag blir det inget slöande på soffan, ska snart ut & gå. SEn ska jag gyma & fixa lite här hemma.
Nu kan de va snö ända fam till nyår, sen när vi kommer hem igen, kan den va borta.

Min helg har varit riktigt bra, TACK :)
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar