onsdag 4 juni 2014

Hur ska det bli?

Fyller 26 i höst, har nyss uppfyllt en av mina största drömmar, en långresa. Var på resande fot i nästan sex månader med min pojkvän. Helt jävla underbart!!!
Nu har vi "mellanlandat" hos våra föräldrar.... Efter ett tag blir det drygt, väldigt drygt om man får säga det... Vad ska hända nu och vart ska vi ta vägen?
Pengar styr på tok för mycket här i livet. Just nu skulle jag vilja resa bort igen. Jag har ju varit hemma och sett att allt är som vanligt, på gott och ont skulle jag vilja säga.
Vill jag bo här, vad vill jag jobba med. Ska jag skaffa barn, ska jag utbilda mig och till vad isåfall? 
Varför tog jag inte mina tidigare chanser i livet ( nej man ska inte tänka på gammalt) 
Hur ska allt bli... Ibland får jag ångest för att jag inte vet någonting, men ibland är det också skönt.
Jag vet iallafall att jag måste sova nu för imorgon ska jag gå till mitt jobb. Ja, jag har ett jobb, ett fast jobb! Det är jag glad och stolt över :)
En lycklig vardag är att sträva efter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar