torsdag 8 maj 2014

Tillbaka till verkligheten

Tre veckor hemma i Sverige... Först kändes det väldigt skönt, jag kände mig glad och nöjd... Nu känns det inte lika bra... Allt är som det alltid varit.. Men jag är inte samma men jag blir det tillsammans med denna världen, där tiden stått still.
Jag ser saker jag inte sett förut, saker som gör mig ledsen och besviken. 
De blir svårt att göra något åt det och jag undrar om det finns plats för mig här...
Mitt mål är att ha en lycklig vardag där jag trivs. Jag är tacksam och lycklig för att jag och mina nära är friska och att vi fått uppleva denna fantastiska resa. Men trots allt detta så är det något som inte gör att jag känner mig helt lycklig. Jag ser saker på ett annat sett än tidigare..
Jag kan inte lura mig själv längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar