lördag 27 juli 2013

Packa

Vi måste packa, packa, packa...
Idag har vi fått en del rensat & packat.
Vi måste fixa fler lådor, känns som de är saker överallt & man vet inte var man ska göra av de! 
Vi har lite möbler vi skulle vilja bli av med, någon som är intresserad? :)
Stolar, sängbord, tvbänk & kanske ett köksbord.. 
Sen har vi självklart lite smått... Helt otroligt vad man har saker! Helst av allt skulle jag vilja sälja precis allt & slippa hålla på! Den dagen man ska ha nytt boende, införskaffa nytt!
Ca 4-5 timmar har jag hållit på idag. Blev en fullastad bil, som fick åka och tömmas. Nu när vi ska på kalas blir de lite till som lämnas av!
Jag tycker de är svårt att packa ner saker i köket, men ändå är de där jag packat mest.. Har inte många glas & koppar uppe... Så om någon mot förmodan skulle hälsa på, får ni ha överseende!
Om ca 20 dagar ska vi flytta ut...
Konstig känsla, men jag längtar efter värt äventyr :)

Ikväll blir de paus i packandet, vi ska på 20års fest & bli packade! ;) 
( skit dåligt, jag vet ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar