söndag 14 juli 2013

Helgen

Fick en extra ledig dag, iom jag slutade tidigt i fredags!
De blev årets första stranddag, skönt :) 
Åkte cabbe med M & P! Lite kyligt när man sitter bak ;)
Fredag kväll bjöd vi fyra in oss till grill hos S & C, en mycket bra kväll :)
Underbart skönt!
På lördagen hade vi bestämt oss för att åka till stranden, tidigt så vi skulle hinna. Kl 9.45 satt jag i solstolen & åt frukost på en ensam strand. Så skönt! Jag njöt verkligen. Jag njöt av lugnet & ensamheten, så länge den vara. Efter lunch satt folk uppe på en... De är inte alls kul, men de funka de få timmarna jag var kvar.
Lördagskvällens spenderades på fest hos goda vänner. En bra kväll! För första gången någonsin, va vi i tid, tidiga & först...
 Shit va tiden flyger iväg, denna helgen har gått så snabbt, för snabbt!
Igår var de dags för loppis.. Gick inte så bra, men vi gick iaf inte minus.. Vill bara bli av med allt nu..
På eftermiddagen hann vi med att träffa Gs systerdotter. Va längesen sista & så stor hon blivit! Vi blåste bubblor & va på lekparken.
Gissa om man va trött igår?? Lägga sig ganska sent på kvällarna & upp tidigt...
Slappa på soffan med min bok.. Femtio nyanser av frihet...
 L Ä S !!! 

Nu väntar ännu en jobb vecka... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar