onsdag 30 oktober 2013

En vecka kvar

Nu är det en vecka kvar till vi lämnar landet. Hur galet är inte det!?
Jag har själv inte riktigt förstått att det är så och jag ligger back tidsmässigt..
Nu jäklar måste här hända saker!
Jag är helt slut efter en lååång dag... Men vi har fått lite uträttat, bl.a. är äntligen några biljetter bokade.
I flera timmar har vi suttit med de, jag blir galen. Priserna ändra sig hela tiden. Självklart vill vi hitta de bästa till billigaste peng. Men jag tror att vi lyckades ganska bra med den vi boka nu.
När allt är klart ska jag skriva lite om resupplägget.
Nu vill jag sova, de väntas en dag imorgon också med fullspäckat schema.
Kan ju säga att de inte blivit riktigt som jag tänkt med min tid... De får jag ont i magen av! 
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar