söndag 1 september 2013

Fantastiska helg

Den bästa helgen på riktigt länge! En hel helg där jag bara varit..
Vi har varit tillsammans, bara vi två! Underbart! Jag har njutit av varenda sekund.
Tänk att bara få va, vi två tillsammans. Idag är de riktigt jobbigt att vara ensam. Hade jag orkat packa, (spyr på att packa) så hade jag sovit hos dig.
Jag trodde inte de skulle vara så jobbig som det känns att bo såhär. De är inte att mina föräldrar går mig på nerverna, (inte än iaf ;) utan snarare att man har fler att anpassa sig till, att man inte kan göra vad man vill & att vi är ifrån varandra så mycket.
Två månader kvar, de kommer gå snabbt. Men just ikväll känns de extra jobbigt, efter vår fantastiska helg!
Igår blev de en sväng på stan, efter en lugn morgon & ingen stress. Vi strosa omkring i några få butiker. Tog en fika, vilket vi aldrig gör eftersom de är dåligt utbud av glutenfritt. Men här känner vi till ett fik, så vi satt på uteserveringen och njöt.
De blev en sväng till Falkenberg och träffa kusin & man. Vi stanna tyvärr inte på festen, jag har ju haft turen att åka på en rejäl förkylning och lite feber... Fredag natt kom den..
De blev en lugn hemmakväll, jag ville inte äta ute för palla inte va bland folk, vill bara vara ensam med G. Ingen bio heller, då jag hade feber, hoppas G hade en lika bra helg som jag.
Yatzy har vi självklart spelat, jag tror vi vann lika många gånger ;)
Jag kommer leva länge på vår mini semester! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar