måndag 19 augusti 2013

Då va det gjort

I helgen flytta vi, hem till våra föräldrar...
Tack Mats & Danne för hjälpen! :) 
Jag tyckte flytten gick smidigt & igår städa vi hela lägenheten.. Finns lite kvar att fixa, men de måste göras innan torsdag, sen hoppas vi att vi blir godkända!
Kan inte förklara känslan att bo hemma.. Lite besviken blev jag, för vår säng gick inte ner i mitt rum, så nu får jag sova i lillebrors rum, intill mamma & pappa.. Mindre kul! Hade vatt skönt att ha sitt eget där nere, lite mer privat & skönt att ha alla saker på samma ställe! 
Inatt sov jag över hos G, shit va märkligt de känns! Men men, vi är väl vanemänniskor, så vi hinner väl vänja oss lagom till det är dags att lämna.
Nu när vi flyttat blir resan mer verklig, jag tror att de blir ännu mer verkligt när lägenheten är lämnad. Då måste vi ta tag i resan. Mycket att fixa dessa 2,5 månad som är kvar. Jag vill inte att de ska gå för fort, jag vill hinna njuta & träffa alla. Men 2,5 månad brukar gå fort, för fort! 
Jag ska iaf njuta varje dag fram till resan! Självklart varje dag under resan oxå, hoppas jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar