torsdag 3 januari 2013

Orolig

Resfeber? Ja lite, de hör ju till!
Men dessa jäkla eksemi hela ansiktet gör mig orolig. Va hos läkaren i eftermiddags, de syns inte så mycket, självklart inte när man är där. Men de kliar!!
Dom kunde iaf se på ögonen, så jag fick en salva till dom, men inget till resten av ansiktet. Jag vet att de är samma för de känner jag ju. Men jag fick oxå en mjukgörande salva till resten av ansiktet.
Sen igår har de blivit värre, börjat på andra ögat & gått upp bakom öronen. Är rädd att de ska gå upp i hårbotten :(
Men så ikväll när jag duschat, blossa de upp i hela ansiktet, på halsen, upp bankom öronen & ner på bröst och mage.
FAN!!!
Jag blir rädd och Jag undrar vad det är och vad jag ska göra. Hade de inte vart för att vi ska åka imorn, så hade jag nog inte blivit lika orolig, men nu är de ont om tid! Att få tag på ett apotek efter kl 22 är omöjligt, vad jag vet.
1177 va inte till någon hjälp heller...
Förhoppningsvis löser de sig imorn bitti, behöver mest mer salva utskrivet känner jag, men vi får se om de går.
Vill verkligen inte att de sprider sig mer & bli värre!
Usch, jag vill inte ha detta!!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar